Jogpontok projekt logója
Jogpontok projekt logója
Széchenyi 2020 logója
Akadálymentes változat

Telefonos jogsegély

Telefonos jogsegélyszolgálat keretében vonalas és mobiltelefonról ingyenesen hívható telefonszámon azonnali jogi segítséget vehet igénybe mindenki a következő időpontokban és telefonszámon.

Ingyenesen hívható telefonszám:
06-80-77-88-00

Az ügyfélfogadási időpontok minden hónap első 4 hetére vonatkoznak!
Hétfő: 8:00-20:00
Kedd: 10:00-20:00
Szerda: 11:00-20:00
Csütörtök: 11:00-19:00
Péntek: 8:00-19:00

2017. harmadik negyedévében az alábbi napokon nem lesz ügyfélfogadás:
2016.06.30., 2017.08.29., 2017.08.30., 2017.08.31. 2017.09.29.

Az időpontok letöltése táblázatos formában

A telefonos jogsegély biztosítását az együttműködő partnerek összehangolták, a Dél-Alföldi és – 2017. július 1-től – a Nyugat-Dunántúli JOGpontok keretében is 36 órás, a többi régió esetében havi 32 órás a működési idő, a hat régió összefogásával összesen: havi 200 órára emelkedett, amelynek 26%-a – azaz 52 óra – 17 órát követő időpontra, vagy hétvégére esik, így biztosítható egy reggeltől estig hívható ingyenes jogi segítség.

A telefonos jogsegély minden tekintetben ingyenes, hiszen ingyenes mind a hívás (annak költségét Ön nem fizeti!) és természetesen ingyenes a tanácsadás is.

A telefonos ügyfélszolgálat gyors, szóbeli tanácsadást tesz lehetővé, kizárólag az ügyfél által rendelkezésre bocsátott információk alapján. Azokban az elsősorban eldöntendő kérdésekben, mint például: a problémás esetet hogyan szabályozza egy adott jogszabály. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a telefonos jogsegélyszolgálat csak a honlapon, a Jogsegélyszolgálat területei menüpontban leírt témákban biztosítja a válaszadást. Amennyiben hosszabb személyes konzultáció, egy-vagy több dokumentum bemutatása is szükséges az ügy megítéléséhez, forduljon személyes ügyfélfogadás keretében a JOGpont irodákhoz.

A telefonos jogsegély anonim, felhívjuk a figyelmét, hogy ne adjon meg személyes adatot, így nem szükséges megadnia nevet és lakcímet, vagy egyéb olyan adatot, amely az azonosítását lehetővé tenné, bemutatkozni sem szükséges! A hívás fogadása esetén kizárólag kötelező statisztikai adtaszolgáltatás okán anonim kérdéseket tehet fel a jogász (ügyfél neme, kora, munkavállaló/nyugdíjas/vállalkozó-e a hívó). Azaz csakis a szolgáltatás színvonala és száma érdekében tehet fel a jogász jogi területeket nem érintő kérdéseket, Ön pedig válaszai, illetve problémái elmondása közben ne hivatkozzon név szerint a kérdésben érintett felekre (pl.: munkáltatóra/munkavállalóra, ne adjon meg cégnevet). Az anonimitásból következően – bár statisztikai számlálás céljából – a hívások rögzítésre kerülnek, de ezek visszakeresésére nincs mód, hiszen nem azonosítjuk az ügyfeleket.

Kérjük, amennyiben igénybe vette a telefonos jogsegélyt, ide kattintva töltse ki elégedettségi kérdőívünket. Segítségét köszönjük!